이런 문제가 200개 더 있어요도전 ›
Насанд хүрэгчдийн сувилахуй
Ингаляцийн глюкокортикоид (ICS) хэрэглэсний дараа өвчтөнийг амаа усаар зайлж асгахыг зөвлөх гол шалтгаан аль нь вэ?
-
1
Шүдний паалан гэмтэж цооролт үүсэх магадлалыг эрс бууруулан цэвэр байлгах арга хэмжээ
-
2
Амны хөндийн хүчиллэг орчныг саармагжуулан шүлсний ялгаралтыг шингэлэн сэргээх арга хэмжээ
-
3
Хоолойн салстыг хамгаалж ходоодны архаг шархлаа үүсэх эрсдэлийг хаах сувилгааны арга хэмжээ
-
4
Амтлах мэдрэхүйг сэргээж өвчтөний хоолны дуршлыг нэн даруй дэмжин нэмэгдүүлэх арга хэмжээ
-
5
Амны хөндийд кандидозын мөөгөнцөр үүсэх болон хоолой сөөхөөс урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ
✓ 정답
해설
Ингаляцийн стероид цацлага хэрэглэсний дараа ам, хоолойд эмийн үлдэгдэл үлддэг. Стероид нь хэсэг газрын дархлааг дарангуйлдаг тул амны мөөгөнцөр (кандидоз) үүсэх, хоолой сөөх (дисфони) эрсдэлтэй. Иймээс цацлага хэрэглэсний дараа амаа бүлээн усаар сайтар зайлж, усаа заавал асгах ёстой.
Эх сурвалж: Global Initiative for Asthma (GINA) Strategy.
같은 주제 다음 문제52 настай эрэгтэй артерийн даралтаа хэмжүүлэхээр тайван сууж байна. Нуруу түшлэгтэй, хоёр …
마이메르시로 국가고시 완벽 대비
기출문제와 상세 해설을 무료로. 내 약점을 분석하고 진도를 관리하며 더 똑똑하게 공부하세요.
무료로 시작하기
학습 참고용입니다. 실제 임상은 최신 지침과 소속 기관 프로토콜을 따르세요.