이런 문제가 200개 더 있어요도전 ›
Сэтгэцийн эрүүл мэндийн сувилахуй
Литийн эмчилгээ хийлгэж буй өвчтөнд дараах шинж тэмдгүүд илэрсэн тохиолдолд сувилагч литийн хурц хордлого гэж сэжиглэн эмийг нэн даруй зогсоож эмчид мэдэгдэх ёстой вэ?
-
1
Ам бага зэрэг хуурайших, унтууцах ба өдрийн цагаар нойрмоглох.
-
2
Хоолны дуршил бага зэрэг нэмэгдэж жин нэг сарын дотор 500 граммаар өсөх.
-
3
Өглөө босоход ам цангах ба шээсний гарц өдөрт 1500 мл орчим хэвийн гарах.
-
4
Сэтгэл санаа бага зэрэг өөдрөг болж эмнэлгийн тасгийн ажилд идэвхтэй оролцох.
-
5
Усан суулгалт, олон дахин бөөлжих, гар чичрэх нь эрс нэмэгдэж тэнцвэр алдагдах.
✓ 정답
해설
Литийн цусан дахь тун 1.5 мЭкв/л-ээс хэтрэх үед хордлогын шинж тэмдгүүд илэрдэг. Усан суулгалт, олон дахин бөөлжих, гар чичрэх, тэнцвэр алдагдах нь хордлогын сонгодог дохио болно. Эдгээр шинж илэрмэгц сувилагч литийн эмийг нэн даруй зогсоож эмчид яаралтай мэдээлэх үүрэгтэй.
Эх сурвалж: NICE Guideline: Bipolar disorder: assessment and management.
같은 주제 다음 문제Шизофрени оноштой өвчтөн хананы цаанаас тушаах дуу хоолой сонсогдож буйд ихэд түгшин чичир…
마이메르시로 국가고시 완벽 대비
기출문제와 상세 해설을 무료로. 내 약점을 분석하고 진도를 관리하며 더 똑똑하게 공부하세요.
무료로 시작하기
학습 참고용입니다. 실제 임상은 최신 지침과 소속 기관 프로토콜을 따르세요.