이런 문제가 200개 더 있어요도전 ›
Насанд хүрэгчдийн сувилахуй
Антибиотик тарьсны дараа өвчтөнд анафилаксийн шокын шинж (амьсгал бачуурах, даралт унах) илэрвэл хамгийн түрүүнд хийх 1-р сонголтын эм ба тарих арга аль нь вэ?
-
1
Антигистамины бэлдмэлийг (дифенгидрамин) уулгахаар аягатай усаар даруулан өгөх.
-
2
Кортикостероид бэлдмэлийг (гидрокортизон) шулуун гэдсээр лаа хэлбэрээр тавих.
-
3
Шингэн алдалтыг нөхөхийн тулд зөвхөн 5%-ийн глюкозын уусмал дуслаар залгах.
-
4
Өвчтөнийг тайван унтуулахын тулд тайвшруулах үйлчилгээтэй нойрсуулах эм тарих.
-
5
Адреналиныг 1:1000 тунгаар дунд чөмөгний урд гадна талын булчинд яаралтай тарих.
✓ 정답
해설
Анафилаксийн шокын үед амь насыг аврах 1-р сонголтын хамгийн чухал үндсэн эм бол адреналин (эпинефрин) юм. Насанд хүрэгчдэд 1:1000 тунгийн адреналиныг дунд чөмөгний булчинд (vastus lateralis) нэн даруй тарина. Энэ байрлал нь цусны эргэлтэд хамгийн хурдан шимэгдэж цусны даралтыг өсгөн, бронхын агшилтыг тавиулдаг. Антигистамин болон стероид нь хоёрдогч туслах эм бөгөөд адреналиныг орлож чадахгүй.
Эх сурвалж: World Allergy Organization (WAO) Anaphylaxis Guidelines; Resuscitation Council UK: Emergency Treatment of Anaphylactic Reactions.
같은 주제 다음 문제52 настай эрэгтэй артерийн даралтаа хэмжүүлэхээр тайван сууж байна. Нуруу түшлэгтэй, хоёр …
마이메르시로 국가고시 완벽 대비
기출문제와 상세 해설을 무료로. 내 약점을 분석하고 진도를 관리하며 더 똑똑하게 공부하세요.
무료로 시작하기
학습 참고용입니다. 실제 임상은 최신 지침과 소속 기관 프로토콜을 따르세요.